مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 09:552021-09-09سياسي

بزرگترین سفره حضرت رقیه(س) در پیاده راه فرهنگی رشت برپا می شود


مسئول تبلیغات هیئت روضات الحسین(ع) رشت از برپایی بزرگترین سفره حضرت رقیه(س) با حضور مادران و دختران سه تا هفت سال در پیاده راه فرهنگی رشت خبر داد.

- بزرگترین سفره حضرت رقیه(س) در پیاده راه فرهنگی رشت برپا می شود ایسنا/گیلان مسئول تبلیغات هیئت روضات الحسین(ع) رشت از برپایی بزرگترین سفره حضرت رقیه(س) با حضور مادران و دختران سه تا هفت سال در پیاده راه فرهنگی رشت خبر داد.

محمد فتحی پور در جمع اصحاب رسانه گیلان، از برپایی بزرگترین سفره حضرت رقیه(س) خبر داد و اظهار کرد: این سفره به نیت تعجیل در فرج و ظهور امام زمان(عج) برپا می شود.

وی افزود: مراسم سفره جهانی حضرت رقیه(س) چند سالی است که با هدف زنده نگه داشتن ارزش های شیعی و احیای آیین های عزاداری سنتی در سراسر کشور و استان گیلان برگزار می‎شود.

مسئول تبلیغات هیئت روضات  الحسین(ع) رشت، با بیان اینکه این سفره متبرک همزمان با سراسر کشور و با حضور مادران و دختران سه تا هفت سال برپا می شود، تصریح کرد: این مراسم روز شنبه، 20 شهریور 1400، مصادف با چهارم صفر 1443 بعد از نماز مغرب و عشا به مناسبت سالروز شهادت حضرت رقیه(س) در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار می‎شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین سفره حضرت رقیه(س) در پیاده راه فرهنگی رشت برپا می شود

بزرگترین سفره حضرت رقیه(س) در پیاده راه فرهنگی رشت برپا می شود